Esrali97 Doktor ilaç verdi fakat fayda etmiyor aynı duruöu yaşayanlar var mı . Bi sure sonra gecer mi yoksa doğuma kadar devam ediyor mu
Edaacar-ozkan Esrali97 Ben de de çıktı hangi doktora gittiniz ben gitmedim doktora anestol mi verdi Ben de hamilelik öncesinde de vardı Hamilelikle birlikte daha çok çoğaldı
Sermec27 Esrali97 ben ikinci oğluma hamileyken yaşadım bu durumu benimki çok kötü durumdaydı makatta çatlak vardı ve hemoroid kan toplamıştı kangren oluyordu az kalsın 30 haftalık hamileyken ameliyat olmuştum
CereenCkr Esrali97 bende 20 li haftalarimda vardı saf zeytinyağı sürdüm çok şükür geçti inşallah sizinde geçer
Esrali97 Edaacar-ozkan bende bekarken vardı ve kalmıştı bende ama zararı yoksa şu bi kaç gündür şişmeye ve çoğalmaya basladı kadın doğum doktorum normal çıkması dedi ilaç verdi fakat ilaçda fayda etmiyor. Hem anestol kullanıyorum hemde procto glyvenol kullanıyorum