Beril02 Selam herkese, bebeğime 24. Haftada 610 gram 30 cm dedi doktor. Az gibi geldi bana bilemedim sonradan eve gelince farkettim soramadım da. Gidince sorcam ama sizlerin nasıl merak ettim.
huysuz__ Beril02 az olsaydı dr gelişimi geride, haftasına göre küçük kalmış falan derdi, endişe etme olumsuz bişe demediyse iyidir kilosu🥰
isil-ay Beril02 cumartesı detaylıya gırdım 24+3 (ultrason ölçümlerine göre takip edıuroum haftamı) 32 cm 679 gram doktor boy kılo guzel haftasıyla uyumlu dedı
Beril02 huysuz__ yani evet olumsuz bişey demedi ama bir tık zayıf sanırım, sağlıklı olsun gelişiminde problem olmasın kilo doğunca alır inşallah🤲🤲
tekinmerve Beril02 kaşar peyniri, yumurta ceviz, muz günlük tüketmeye çalışıyorum. Kırmızı et ve tavuk eti her hafta yiyorum. Ben de kilolu geldiği için endişe etmiştim ama doktor İnternetteki rakamlara takılma demişti.
Damlaozzz Beril02 Gayet iyi ben hem özele arada da devlette ki doktora gidiyorum ikiside bakmıştı aynı haftada 680 gram kadardı ikiside normal olduğunu söylemişti
Selinmoon Beril02 Herkesin aynı olmuyor bence kıyas yapıp kendinizi üzmeyin , önemli olan sağlıklı olması . Çoğu kişide gebelik şekeri çıkıyor ve sağlıklı kilo alımı olmuyor bebekte .
Beril02 Selinmoon Evet haklısınız, kilo önemli değil gelişim geriliği olmasın yeterli benim için. Teşekkür ederim yorum için
isil-ay Ayse_ygt41 İkili test zamanı ve detaylı da ense kalınlığı ve burun kemiği normal demişti doktorlar sormadım açıkçası
Freshmommy Yapısal canım takılma bunlara birde bu verilen rakamlar kesin olarak çocuğun boyu kilosunu vermez takribi ölçülerdir ve tabiki fabrika ürünü değil çocuklar hepimizinki farklı kilolarda farklı boylarda genetikte var yani rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin