Kızlar merhaba benim bebeğim makat gelişli olduğu için doktor dönmemişse cuma günkü kontrolde sezaryen tarihi verecek 39’a kadar bekleriz ama dedi su falan gelmezse sancım gelmezse peki 40’a kadar bekleyelim desem tehlikeli olur mu ? 40. Haftada sezaryen olan var mı ? Bi umut belki son anda döner diye 40’a kadar beklemek istiyorum ama korkuyorum da bi risk olur diye gerçi sık doktor takibindeyim ama özellikle makat gelişli bebeklerde 40. Haftada sezaryen olan var mı ?