Kızlar 9+2 kalp atışı yok dedi benim adet tarihime göre hareket etti tabi ama geç döllenme olamazmı dedim bilmiyorum bilgim yok dedi özel hastaneye git orda detaylı uturasyon çek dedi hastanede çektim uturasyon sana yanlış teşhiş koyuldu doğru değil dedi benim makinem bu kadar görüyor detaylı göremiyorum dedi ama bildiğiniz karnım şekil aldı hamile şeklini büyüdü biraz boş gebelikte büyürmü iştahım çok acıldı benim gibi yaşıyan kürtaj olan varmı
Boş gebelik hiç bir belirtisi yok benim