Hanımlar ikiz bebek arabası olarak Chicco ohlala 2 twin ultra hafif modeli düşünüyorum siz ne dersiniz kullanışlı mi daha önce kullanan var mı ? İlk kızımda travel sistem pusetli bebek arabası almıştım şuan ağır geliyor mesela 1,5 yaşından sonra hiç kullanmadım pratik gelmedi. Şimdi bu ikizlerim de bunu almayı düşündüm çok beğendim ama kullanış açısından bilemiyorum. Fikri olan var mı