Merhaba 16 haftalığım, doktorum artık folik asiti kes dedi vinalac kullanıyorum. Kan ilacı ferro ve d vit verdi bunlarla beraber folik asit kullanma dedi. Özelde Başka doktorum var ona sordum folik asitini değiştiririz elenatal 2 kullanmaya başla kan ilacı ve d vit ile beraber kullanabilirsin dedi. Kafam karıştı siz nasıl kullanıyorsunuz? Folik asiti bıraktınız mi?