Merhaba kızlar 21+5 haftalığız Şuan . 19+5 gibi detaylıya girdim bebeğin gelişimi bir kaç gün ileride dedi doktorum haftasıyla iyi demişti . Dün kontrole gittiğimde bebek 24 haftalık gözüküyor dedi kendi doktorum ve 600 gram olmuş erken şeker yüklemesi yapmamız gerekiyor dedi ve 50 gramlık glukoz sonucu 142 çıktı , yüksek çıktığını ve şüpheli olduğunu söyledi . Cuma günü tekrardan 100 gramlık şeker yüklemesiyle tekrar bakacağız emin olacağız dedi. Bu durumu yaşayanlarınız var mı ?