OnlyBaby Kızlar hangisini almalıyım? Geçen ay innovita kullandım beğenmedim sürekli çift çizgi çıkardı.
tatlibebegim_ OnlyBaby laboquick testte iyi kız ben kullandım ama yumurtlama görmedim hiç gebelik testi falanda doğruydu yanındaki
Srp53 OnlyBaby innovita iyidir aslında. Çift çizgi çıkardı derken hepsi çift çizgi çıkarır zaten önemli olan aynı koyulukta ya da daha koyu olması.
Esrardc Srp53 bende kullandım genel olrak koyu çift çıkarıyor ama yumurtlama olmuyor pcos var bendede lh bizde yüksek olduğu için koyu oluyor genelde
Esrardc Srp53 loboquickte aynı şekilde çıkardı bende genel olarak ama birgebenin günlüğü silik çıkarıyor sadece yumurtlamada koyu canım
Srp53 OnlyBaby Şu şekil olması lazım. Ama pcosta lh yüksek seyrettiği için ovulasyon testi de işe yaramayabilir.
Violetaa Valla ben bu övülasyonu 3 kere denedim ama anlamadım bak aşağıya bırakıyorum bu ay yapmıştım ve hamile kaldım . Ama çatlama olduğu yumurtlama ne zaman hiç anlamadım .
Violetaa @OnlyBaby doktor bana var dedi . Ama ben ne zaman bu testlerden yapsam asla ikisi kırmızı olmuyor yani . O yüzden bu testler bana yaramadı açıkçası