Beyzanur_42 İkinci gebelikte bebeğinin hareketlerini erkenden hisseden var mı ilk gebeligine göre .. Ben oğlumu 21..23 hafta arası hissettigimi çok iyi hatırlıyorum bu hamileliğimde 15+4 haftalık suan 🐣🤗hiç hissetmiyorum birşey normal mi 😂😂
perihankrkya Beyzanur_42 ilk gebeligimde 16.ci haftamda hissetim suan 15+4um bakalim 16ya girince hissedecekmiyim beklemedeyim🥰
chaos Beyzanur_42 İlkinde 21 haftalıkken hissetmiştim şimdi henüz 8 haftalık merakla bekliyorum 18 19 gibi hissederim diye düşünüyorum 😅
Beyzanur_42 chaos ahahah ayni ben gibi hissetmissin ilk gebeligimde bende öyleydim 😂😂bakalm bunda ne zaman hissedecem diyorum
Cilginanne2bebeli68 Beyzanur_42 kizimi 14 15 haftalik gibi şimdi oğluma hamileyim 18+6 olduk çok hafif birseyler hisediyom korkuyorum niye hissetmiyorum diye de erkek bebek geç hareket edermis
Beyzanur_42 Cilginanne2bebeli68 banada kız bebek geç hareket eder dediler 😂😂 cinsiyetimiz de belli degl ama hayırlısı
eceyc314 Beyzanur_42 ben iki gebeliğimde de 14-15. Haftalarda hissettim😊 hatta bu gebelikte bir tık erken hissettim diyebilirim.