Cağsu da Mustafa beye gidiyorum ilk dogumumu onda yaptim dogumdan 2 hafta önce tanistik kendisiyle eli cok hafif insallah bu dogumumu da onda yaparım diyorum.Muayene konusunda yogunluktan sanırım uzun uzadıya bir muayene olamiyor ama genel olarak memnunum ben bebekle ilgili bir sorun oldu arastirmaya gönderdi orada köpek muamelesi gördüm sonra Mustafa beye anlattım takiplerini ben yapacagim merak etme dedi 15 te bir mutlaka gel dedi hem il dısında perinatolog hem de Mustafa beyle ilerliyoruz istemese arastirmaya yönlendirip bana daha gelme diyebilirdi demedi.Memnuniyet kisiye göre degisiyor mesela ben de arastirmadaki Alper beyi hic sevmiyorum ilk bebegimi onun yüzünden kaybettim oysa ki ona giden memnun olan da cok