Kızlar merhaba 20 Nisan da çatlatma iğnesi ovıtrelle yapıldı göbekten bugün 11.günü fakat 3 gündür göğüs hassasiyetim var şiş ve uçları gerçekten belirgin pembeleşti ve geçen gün iş yerinde tansiyonum düştü gözüm kararıyor kasık mı denir yumurtalık mı sol tarafım ağrıyor doktorum 4 gün daha bekle dedi ama umutluyum hissediyorum sanki oldu umutlanmakta istemiyorum olmasa göğüs hassasiyetim de olmaz diyorum kendi kendime akıntım da var beyazımsı yaşayan bilen birileri yazabilir mi rica etsem?🫶🏻