Bende gecen Hafta ilk reglmi oldum. Bugun bitti. İlk gün kapkaraydi ikinci gün dediğin gibi aşırı yoğun geldi. Ped doldu doldu taştı. En son gece 5 no bebek bezi vardi elimde onu taktim. Oyle sabah ettim. 3. Gün normal reglye döndü. Sonra azalarak bitti şükür. Lohusalikta bu şekilde kanamadim. Şaşırdım kaldım 😵💫