Dnmzzeda semadniz Merhaba , bu durum normalmiş yalancı kabızlık diye geçiyor doktorlar bir haftaya kabul ediyor yaptığında kakası cıvık popo kısmında çatlak kaka da kan yoksa normal
Bebegim3444 semadniz bebekler ilk zamanlar kaka yapmasını unutuyorlar bilmiyorlarmış. Benimde kabiz oldu sandım yeni doğan hemşiresini arayınca söyledi. İstersen bekle ama huzursuzsa uyarı ver poposu o şekilde yapar dedi.
Minigiim-vebenn52 Masaj yap ayaklarını karnına doğru çek yavaşça ama dikkatli yap yutubdan izle karnına saat yönü tersinde parmağınla masaj yap eline yağ sürüp