B_simla Kızlar merhaba sizce bebeğe oda yapıcam odasında hali hazırda sonrası için bazası olacak yanıma sizce park yatak mı almalıyım yoksa yetersiz mi gelir beşik mi almalıyım siz nasıl yaptınız , yaparsınız ? Teşekkür ederim 🌸
Miskinim B_simla park yatak al bence canım. 5 yaşına kadar kullanılıyor beşik 4 aydan 5 aydan sonra kullanmazsın bence. Ben park yatağı kullandım beşik hediyeydi ama kullanamadım
Bguzeel B_simla yani beşikler şık evet ama park yatak kadar kullanışlı değiller bence. Kızım 1,5 yaşında aşırı memnunum. Anne yanı olanlardandı elele madre iyiki diyorum hep. Biraz büyüdüğünde de ikea divanlardan alıp oda yapmayı düşünüyorum. Park beşik uzun süre götürür zaten.
Nickbilmemne B_simla ben park yatak kullanıyorum annemler uzakta oraya katlayıp götüyorum gerçekten kullanışlı. Hafif olduğu için altını temizlenmesi kolay toz vs olunca
Leyli_gul Park yatak daha mantıklı beşik bir yere kadar park yatağı daha fonksiyonlu kullanabiliyorsun bacım benim tercihim park yataktan yana
Mervem23 Canım bence de park Beşik al ben oda takımı yaptırmıştım büyüyen Beşik olan. keşke direk baza şeklinde yaptırsaydim çünkü çocuk belli bir dönem sürekli yanımda yatıyordu park beşikte almak durumunda kaldım ve besinini hiç kullanamadım
B_simla Mervem23 teşekkür ederim bende bazası olacağı için motesorri veya beşik mantıklı gelmiyor ekstradan dedim acaba park yatak dayanıklı olur mu park yataktan normal bazaya geçerken sıkıntı olur mu erken geçirmek durumunda kalırsam sıkıntı Yaşar mıyım diye sormak istedim 🌸
B_simla Nickbilmemne bence de taşıyıp götürmesi açısından da mantıklı ev içinde bile bir odadan ötekine taşınabiliyor bazılarının arkasında tekerli oluyor
gokturkmom B_simla bence kesinlikle park yatak. Kademeli olarak ayarlayabiliyorsun. İlk aylar üst kademe yattı. Ayaklandıkça en alt kademeye aldım döne döne sabaha kadar yatıyor. 3-4 yaşına kadar rahat kullanır. Sonrasında katla kaldır ikinci bir bebek olursa yeniden kullanılır. Ayrıca gittiğin yerlerede götürebilirsin.
Mervem23 B_simla canım ben bazanin yanına korumalik aldım alıştırmak hiçte zor olmuyor korkutma gözünü bence park Beşik al çok kullanışlı oluyor. Oğlum 3 yaşında odasını ayırdım yaklaşık 20 gündür baza korumaligi taktım bazasina çok güzel oldu
obirannea B_simla ilk oğlumda beşiğe heves edip aldım bir de mobilya beşik aldım ilk taşınmaya kırıldı ayrıca hantal gibi yerinden asla kalkmıyor kullanımı rahat değil şuan ikinci hamilleligim kesinlikle park yatak odadan odaya taşınıyor arabada bile istediğin yere katla götür
Mervem23 Ben ikinciye hamileyim şuan 2. Çocuk doğduğunda zorluk yaşamayalım diye anlık karar verip odasını ayırdım ama dediğim gibi o büyüyen beşiği boş duruyor odasında tek kişilik bazasi var onda yatıyor artik