Ea54- bena ilk hamileliliğimde yapmıştı doktorun şeker yüklemesi çıkmamıştı şeker falan çok şükür. Bu hamileliğimde de sordum yapacak mısınız şekerli şeyler çok yiyorum diye. Açlık tokluk şekerine bakıcam sadcee dedi. 3 gün boyunca sabah öğlen akşam aç ve tok şekerimi ölçüp sonuçları göstercem bakalım. Evde şeker aletin varsa sende öyle yapabilirsin