Merhabalar, ilk doğumum orda oldu, çok memnundum hastaneden ama 2 gün hiç açılma olmayınca sezaryene alındım, Kütahya’da yaşıyorum, şehir hastanesi açıldı ama yapmıyo ssvd, ilk doğumumun üstünden tam 3 yıl geçmiş olacak bu ayın 22sinde, bu da temmuz görünüyo doğum, yine eskişehiri istiyorum ama ssvd de istiyorum onu da deneyimlemek istiyorum yapıyo mu üniversite hastanesi bilgisi olan var mı? Ona göre oraya devam edicem şimdi 26+5 haftalığız, sürekli git gel zor da oluyo eşim esnaf çıkamıyo sürekli 😔 bilen varsa yazabilir mi yapıyolarsa hemen randevu alayım