Yaprakdokumuseverr niyetimkalpkirmamak Fito kullanın çok işime yaradı. Sağlık ocağı yazıyor. Hem de içeriği temiz dedi doktor.
Bebegim3444 niyetimkalpkirmamak bepantol kullanıyorum pişik olmasın diye ama suan pişik fito sürüyorum suan kızarıklığı aldı bir günde.
niyetimkalpkirmamak Yaprakdokumuseverr teşekkürler. Betpantol alıcam her defasında pişik olmasın diye sürücem ama bu seferde pişik olursa mutlaka vardır kremi diye düşündüm