Momunddad Pazar günü 32+0 oluyorum ama hastaneler kapalı 32+1 de gitmek doktor insiyatifi mi sizce yoksa 32+0 da alınmak zorunda mı rapor? Ve şart mı takipli olduğun doktordan almak
Myrtle Momunddad benimde 32+0 pazar gunu diye 32+1 de pazartesi gunu aldim sorun olmadi. Kendi doktorumdan aldim ikinci soruyu bilmiyorum ustte kalsin 🤔
Eko93 Momunddad ben 32+2 de gidicem. Doktorum o zaman gelcek çünkü. İnsan kaynakları sorun olmaz dedi. Tatil olduğu için ztn yarın alsanız sorun olmaz. Yani kendi doktorunuzdan almanız daha iyi olur.