Selamlar arkadaşlar. Dün nipt testi yaptırmadan önce kontrole gittik. Doktor bence ikili testini yaptır yüksek risk çıkarsa nipt testini yaptır yine tercih sana kalmış gerçekten pahalı bir test çünkü dedi. Kafam karıştı şimdi. 11. haftaya girdik bugün salı günü ikiliye çağırdı bir hafta sonra sonuç çıkıyormuş zaten nipt için de zamanın olacak dedi. Siz nasıl geçirdiniz bu süreci ya da ne yapmayı düşünüyorsunuz?