Yeliz1711
Dogru söylüyosunn canım ben izmir de yaşıyorum 9 eylül ünüverstesinde yaptırıyorum basip tabi herşey aşlahtan buda tutmazsa iki embriyom daha var onlarıda 9 eylülede koydururum sonra bende özele giderim inşallah bunların hiç birine gerek kalmaz allahım yüzümüzü güldürsün emeklerimizi boşa cıkarmasın hayırlısıyla saglıklı bebeişlerim bana sım sıkı tutunsun ❤️🤲