Kötü birsey demek istemem kontrollere gittiğimde gayet ilgiliydi fakat lekelenmem oldu aradım sen herhangi bi hastaneye git ben zaten hastanede yokum dedi ben o gecesi başka hastanede apar topar ameliyata alındım sonradan ne aradı ne sordu ne yaptın diye takipli hastasıydım halbuki ben sonradan aradım haber verdim doğum yaptım haberiniz olsun diye ama gittiğim dönemde gayet güzel ilgileniyordu