@“Mimranun” çok fazla ilgili değillerdi o yüzdenbilmiyorum sevemedim. Birkaç problemim vardı ne doktora ulaşabildim ne hastaneden destek alabildim. Çalışan hemşirelere soru soruyorum hiç önemsemiyorlardı geçiştiriyorlardı. O yüzden bende doktorumu değiştirdim