Merhaba 22.haftadayım bugün detaylı ultrasona gittim. Kalp kapakçığında parlaklık gördü önemli değil dedi, bağırsakta parlaklık gördü yine aynı şekilde önemli değil tek başına yeterli bulgular değil dedi. 2 li testim iyi çıktı, burun kemiği iyi, beyin gelişimi iyi. Fetal dna ve amniyosentez testi istedi. Amniyosentezi kesinlikle düşünmüyorum. Fetal dna pahalı bir test mi? Başına gelen oldu mu ☹️ kafam çok karışık çok üzgünüm down da olsa o benim bebeğim ama her anne gibi sağlıklı olmasını istiyorum tabii ki