Mustela kullanıyorum kızıma şimdiki bebişe de aynısından devam ederim sebamed de kullandık başlarda oda iyiydi
Dalin pek iyi gelmedi kızıma bundada denermiyim bilmiyorum
Pudra hiç kullanmadım pişik olduğunda hemazinc kullanıyordum yine doktora danışıp onu alırım sanırım