Cagla2323 Sevgili hanımlar oksapar iğne kullanan var mı 36. Haftadayım doktorum bunu yazdı kullanan var mı ?
Elos_1907 6 hafta başladım gebeliğin sonuna kadar kullancam bende doğumdan sonra 3 hafta daha kullanmalı anne adayı
Elos_1907 Sceylan ay hayır ama biz korkuyoruz 3 ay boyunca düşünmüyoruz zaten siz neden kullanıyorsunuz
Sceylan Elos_1907 daha önce düsüklerim oldu kan pıhtılaşması varmıs o yüzden kullanıyorum şuan 28. Haftadayız
Elos_1907 Sceylan maşallah canım sağlıkla gelsin benim de 8 hafta başladık bizde doğuma kadar kullancaz bakalım
avukathanims Cagla2323 merhaba. Bana da 31. Haftada yazdı. Kaç kilosunuz acaba? İğne kullanımı nasıl gidiyor?
avukathanims Cagla2323 tebrik ederim. Adıyla büyüsün insallah. Yani 1 hafta kullandınız? Sorun oldu mu?