Hamilebirisi_06 36+3 gibi bir haftada doğum yapıp bebeği kuvöze alınan var mı acaba? Kaldıysa ne kadar kaldı? Ciğerleri gelişti mi? Nstde sancılarım çıkıyor yarın doğuma girebilirim korkuyorum 🥺
Sarkac Hamilebirisi_06 benim arkadsm doğurdu 36 haftada cocgun kalbi durdu diye sezaryanla alındı 10gun kaldı kuvezde sonra ckti şuan 6 yasnda
Galya15 Hamilebirisi_06 canım benim bebeğim 36+5 te doğdu ciğer geliştirici vs vurulmamıştı solunumu beslenmesi kilosu da iyiydi Allahın cezası hastane kontrol için tuttu 😒
Hamilebirisi_06 Galya15 36 hafta itibari ile ciğer geliştirici vurmuyorlarmış sanırım 35 ve altına vuruluyormuş ne kadar tuttular hastanede? Görümcem de aynı haftada doğum yaptı sizle küvöze vs almadılar ama hafif bir solunum sıkıntısı vardı oksijen verdiler sadece
Sarkac Hamilebirisi_06 üzülme eski eltinde cocgu 34 doğdu kilosu iyiydi direk annesinin kucagns alındı kuvezede girmedi
Sumisali_ Hamilebirisi_06 merhaba 35+4 doğum yaptım ve bir sorun yoktu gelişim geriliği olduğu halde.Küvöze de girmedi 😊
Sehertass Hamilebirisi_06 bende 36+2 de doğurdum canım hicbisey olmadı korkma ne küveze girdi ne sarılık yaşadık ciğerleri de gelişmiş di korkma içini ferah tut sende inşallah bebeğin sağ salim kucağına alırsın 🌸🫶
Hamilebirisi_06 Sehertass aminnn inşallah şuan cidden bi umudum oldu yaşadığım yerde özelde küvöz vs yok devlet hastanesinde de bebekleri çok ağlatıyorlar bakmıyorlar (kırıkkaledeyim) mecbur Ankara’ya sevk edilmesi gerekiyor yoksa
Sekerrr Hamilebirisi_06 ilk doğumum 35+6 da oldu enfeksiyon vardı ondan küveze girdi 2. 3. Çoçuklarım 36 da doğdu hiç küveze girmediler biri 3000 kg biri 2700 doğdu şimdi 4. Hamileliğim buda erken olabilirmiş 33 haftalıgım bekliyoruz ciğer geliştiriciyi doktora sordum gerek yok zaten 9 aya girmiş oluyor dedi
Hamilebirisi_06 Sekerrr inşallah bizim de öyle olur da girmez sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız 🙏🏻🙏🏻
ElaEge Hamilebirisi_06 36+4 te doğum yaptı arkadaşım küveze girmedi 2400 ve üstünü cigerde sıkıntı yoksa küveze almıyorlarmış 37. Haftada sayılıyor çokta erken değil içinizi ferah tutun
meyascan1 Hamilebirisi_06 bende tam 36 haftalık yaptım kızıma doğumu mu kilosu çok azdı 2260 Gr doğmustu benimle aynı doğum yapanlar bayanlar çoğu bebekleri kuveze alındı kilosu filan iyidi çoğu bebekleri ama çok şükür kızım iyiydi ciğerleru filan ignede yapılmadı tek şeyi çok küçük doğmuştu şuan çok sağlıklı 3 yaşında hiç korkma derim sağ salim kucağına alırsın bebeğini inşallah
buseyusuf27 Hamilebirisi_06 bn 36+2 de 2020kg 46cm doğurdum gebelık zehırlenmesıyle acıl sezeryan aldılar cok sukur grmedı kuveze 2 gun sonra cıktık zaten suan 3 yasında bnde 2.gebeyım oğlumu beklyorm son 2 ay korkmayın cıger gelıstırıcı vs vurulmafıysanız saglıkla alırsınız kucagınıza rabbım sıze bagıslasn
Hamilebirisi_06 buseyusuf27 amin inşallah kilo olarak 1 hafta önde gidiyor ama tabi ultrasonla gerçek arasında fark oluyor bilmiyorum kaç kilo doğar
Kahverengi Hamilebirisi_06 oğlum 36 haftada çiğer geliştirici falan olmadan 2700 doğdu kuveze falan girmedi kızım 36+4 doğdu 2 doz çiğer geliştirici vurulmuştum oda kuveze girmedi 3100 doğdu Benim bebekler aceleci 36 hafta doğum için erken bir hafta değil korkmayın 😊
Vandb Hamilebirisi_06 36+4te doğduk per geliştirici olmadı 2775 kiloyla küvöze girmedik 24 saat olmadan taburcu olduk😊 şuan 37 günlüğüz sağlıkla gelsin minik
Hamilebirisi_06 Vandb ayy inşallah bizimde öyle olur küvöze girmeden çıkarız birlikte hastaneden çok teşekkür ederim yorumunuz için ☺️