bristas 37+6 bebek henüz dönmemiş başı solda popusu sağda duruyor. Aynı durumu yaşayan var mı? İlk hamileliğim normal doğum çok istiyorum. Ne yapabilirim? 39. Haftaya kadar bekleriz dedi doktor.
_almirasmom bristas valla ben temızlık yapmayı cok severım hep egılıp kalkıyorum yerlerı egılerek sılerım bu yuzden benım her ıkı kızımda hep baş geliş :) suan kı kızımda başı asagıda ama sezeryan olacak
Boncukk123 bristas YouTube da döndürmek için hareketler var canım ama doktoruna danış muhakkak haftan ileri çünkü inşaAllah kendılıgınden döner
Alparslanmom__ bristas YouTube elçin Demirel ve simge dumanı takip edebilirsiniz bebeği kanala yönlendirme plates topu ile hareketler var
bristas _almirasmom ben de havluyla temizliyorum yerleri hareketliyim zaten 45 kilo ile hamile kaldım şu an 62 kiloyum bebek de 2900 gr hiç zorlanmıyorum çok şükür bakalım bugün de bi dip köşe temizlik yapayım o zaman ☺️
_almirasmom bristas doge pozisyon u genelde onerıyolar ama sanırım bırazda bebısın kılosunada baglı cunku belırlı kılodan sorna dönemıyolar ya🥹
YeniGelinMeselesi bristas inşikak suresi var Kuranı kerimde secde ayeti diye geçiyor onu okuyup ardından secde yaptığınızda bebek doğum pozisyonna giriyor. Arkadaşım yaptı ve döndü normal doğurdu daha çok var faydasını gören Deneyin derim 😌
Mom_boy bristas ben geçen hafta genel temizlik yapmıstım yorulmustum döndü bebiş 30 hafta ayaklarını yukarıda hissediyorum artık🤣
Mutlumomm Bende banyo yaparken sabunla masaj yaptım karnıma öyle dönmüştü ama sezeryan oldum ne fayda çocuğun gelişimi 1 ay ileride olduğu için zor oldu 😅🤭