Emcoysss ben kızımda ilk Manuel almıştım gece kalk sağım yap, emmeye bir bebek, uykulu gözler acayip zordu 2. Gece eşim lansinoh çiftli göğüs pompası aldı hayatım kurtuldu. Şimdi makina hala çalışıyor valflerini değiştirdim doğum çantama koydum ya nasip.