Mihrimer
Merhaba😊 9mayısta Çamlıca görüntüleme merkezine gittim detaylı için, memnun kaldım ben, doktor konuşkan biriydi sorularımın hepsine cevap verdi, yarım saatten fazla sürdüğü için mesleki sohbetini de dinledim, sempatik bir doktordu. Bana bebeğimin 6 lı renkli yüz resmini, önemli tarama kısımlarını görsel alıp onların da toplu resmini, sonuç raporunun yazılı çıktısını verdi. Normal ultrason kağıdında vermedi görselleri, kalın baskı kağıtta 6 lı görseller verdi hep. 1500 tl ödedim .