Öncelikle hayırlı olsun ve çok geçmiş olsun, Rabbim sağlık sıhhat versin bebeğinize tez zamanda. Bende 33+4te doğum yaptım. Bugün 16. gün hala küvezde oğlum. Sakın üzülmeyin, bebişlerimiz hissediyor çünkü. Önemli olan sağlığınız, moraliniz ve sütünüz. Sizi çok iyi anlıyorum, ama inanın çok güçlüler. Bizden bile güçlüler. Siz iyi oldukça daha da iyi olacak. Küveze her gittiğimde “Ya Şafi Ente Şafi” okudum hep. Bol bol dua ve sabır🙏🏻 Dualarım sizinle ve minik yavrunuzla 🤍