Aslanmom1 benim doktorum 4.aya kadar folik asit (yanlış hatırlamıyorsam) daha sonrada bahsettiğin demir hapını, magnezyum takviyesi ve calsiyum takviyesi verdi. Folik asit kullanımını durdurdu. 2 hafta önceki kontrollerimde sorduğumda doğuma kadar devam edeceğimizi söyledi. Ama bana aç karna içmeme gerek olmadığını yemeğin üzerine bir iki saat sonra içebileceğimi söyledi. Süt ürünleri ile de tüketmemem gerektiğini. Tabi her doktorun bakış açısı ve her hamilenn ilerleyişde başkadır.