Cagla2323 Hanımlar 2 3 hafta sonra doğumum var sezeryanla doğum olacak korse öneriniz var mıdır tecrübeli anneler
yeschef-13 Cagla2323 ben korse sordum doktoruma normal doğumdan 24 saat sonra sez doğumdan 10 gün sonra başlatıyormuş ben sana yaklaşınca söylicem tibbi bir korse dedi sizde doktorunuza danışın onların bildiği önerdiği marka modeller oluyor
Sarkac Doğumdan 6 7 saat sonravtak çunku o göbek kalıyor ben takmadm eve geçince taktım göbeğim kaldı görümceminde ama diğer gorumcm hastanede şalla bağlamış karnını hiç sezaryan göbeği olmadı