Banada oldu bir kaç kez sonrasında hareket etti çikolata yiyip sol tarafa yatın diye okumuştum biyerde ağrım falan yoktu sonrasında bekledim 1 gün falan sonra hareket etti bunu yaşamayan yok sanırım endişe ediyoruz ama oluyormuş arada bi deneyin isterseniz çikolata yiyip yana yatmayı