13+4 hamileyim kızlar
Evde 1 kedi 1 köpeğim var
Şimdi doktordan çıktm ve bir bağışıklığımın düşük olduğunu söyledi, bundan dolayı en hızlı şekilde kedi köpekten kurtulman lazım dedi, doktordan çıktığımdan beri ağlıyorum. Onlarda benim için çok değerli tabiki çocuğum çok çok daha ama ne yapıcam çok morelim bozuk, hiç iyi değilm.
Başına gelen varmı bu durumla ilgili kötü bir deneyimi olan ay ne biliyim 😞