Sevil1996 Ben hamileliğim boyunca hep yedim,tabi abartmadan… 39+1 de sezaryen oldum, sancının s si yoktu.Ayni şekilde doğumu hızlandırsın diye yengemde devamlı bol bol hurma yedi, 43 haftalikken bebek hala doğmayınca,suni verildi,2 gün suni sonrasında zahmet edip doğdu 😂 Yani hurmanın açılmaya etki ettiğini vs düşünmüyorum