alinsmom_ Kızlar vajinal kaşıntı yaşayan var mı? İdrar vs temiz çıktı ama bazen acayip zorluyor bu kaşıntı . Yaşayan varsa çözüm bulabildi mi ?
Cankuss35 alinsmom_ kaçıncı haftadasınız ? Olabiliyor gebelik sürecinde çok hassas oluyor . Bana doktorum travazol krem vermişti baya rahatlatmıştı ama nioli yağı da kullandım
BebekHrcn alinsmom_ Bende de aynı sorun var İki gündür geçmiyor 18 haftalık evde suda krem vardı onu kullandım bir tık iyi geldi kaşınması durdu ama Hafif zonklama oluyor
Alparslanmom__ alinsmom_ benimde oluyor doktorum ıslak tutmamaya çalış çok kaşıntın olursa bebanthol sensodyn dye krem var onu önerdi
ZeynepDuru17 alinsmom_ çözüm buldum hiç sevmiyorum kaşıntıyı öldürüyor resmen krem aldım doktor yazmıştı kayboldu 🤣🤣🤣🥴
alinsmom_ Cankuss35 20+2 deyim şuan doktor da hassas olduğunu söyledi bi bakayım onlara teşekkür ederim 💗
ZeynepDuru17 alinsmom_ travazol alın aldırın vala anında etki ediyor ben bide günlük ped kullanıyorum daha iyi oluyo hiç enfeksiyon falan yaşamadim çok şükür 🥴
alinsmom_ Alparslanmom__ bazen evet çünkü akıntılar çok olunca kullanma durumunda kaldığım oluyor doğru onlar zaten çok sağlıksız
Alparslanmom__ alinsmom_ bnde çok kullanıyorum günlük ped maalesef sık sık degstryorum ama mecburum kullanmaya akıntım cok oluyor