biranneo_ Doktor çok az olduğunu ilaç vermeyeceğini bol su içmemi söyledi. 2 kontrolde de çıkıyor tamamen geçmiyor. Beslenmyle falan alakası var mı acaba su içmek haricinde. Bu durumu yaşayanlar neler yaptınız?
Doli Bende de enfeksiyon çıktı potasyum sitrat tozu verdi suya karıştırıp iç dedi ama almadım daha. Nioli yapı kullanıyorum kaşıntıya dayanamıyorum alternatif bişiler varsa bilenler yazabilir mi