7 sne önce Zübeyde hanımda normal doğum ypms biri olarak soylyorum ki doğum tamamen şans işi ben asistanlarin eline klmstim hiç acimalari yoktu ama dikislerimde veya sonrasında herhangi bi olay ysamaadim şuanda hem özel hem şehir hstnesi takiplyim özeller o kdar pahaliki 30 binden başlıyor normal dogurcksam ve önceki gbi iki gunde gözlem altında ttlmuyosam o parayı çocuklarıma harcamak bana mantıklı glyor çünkü özel ilgi alaka tamam güzel ama fytlar insanı dvlete yönlendiryor malesef o yuzdn akisina birakin herşeyin hakkımızda hayrlisi olsun 🙏🦋😍