Mariam2 Kızlar ben 2 sene önce sezaryıan doğum yaptım yıne hamileyim ve normal doğum ızın verılermı ? Bu durum yaşıan varmı?
ozgeerkan73 Mariam2 benim bi arkadaş ima izin verilmemişti ilk sezaryen dı 2.sini normal istedi izin verilmedi ama biz küçük bir yerde yaşıyoruz o kadar çok gelişmiş biryer değil. Gelişmiş bir sehirdeyseniz bilmiyorum
Miskinim Mariam2 tamamen doktoruna bağlı canım ama risklerini anlatıyorlar. Onaylarsan alıyorlar. İstanbuldaysan nehir bayram yapıyor ama muayene parası 2500 3000 arası. Doalaya yönlendiriyor ona ayrı para veriyorsun doğuma ayrı para astarını geçiyor
KurabiyeninAnnesi123 Mariam2 devlet izin vermiyor özel hastanelerin bazılarında yapılıyor benimde 2 buçuk sene oldu bende normal istiyorm
Mariam2 Miskinim muayene çökmüş ya verilmez okadar ikinci cucuk da anlıyorsun boşa para nerde gidiyor ben 6 haftalık hamileyim galiba hesapladın kalp atışını duyuımak için gıdecem şimdilik
Mariam2 KurabiyeninAnnesi123 Ben zaten özele doğum yapçam ama normal istiyorum çünkü sezaryen sonrası ben kötü oldum ağrı kesıclere ayıakdayıdım 15 gün ayırca cücük küvezde kaldı tabı bunun da ettkısı var
KurabiyeninAnnesi123 Mariam2 doğuma yakın doktorunuzla konuşa bilirsiniz normal istediğinizi bir sorun görmezse normal yaparsnz