Kızlar bugün post açmıştım suyum mu geldi acaba diye. Doktorum ebeler muayene etsin ona göre gelirim dedi. Hastaneye geldik ebe kesen bütün ama iki cm açıklığın var doğum başlamış sezeryan olacaksın beklemeye sancı cekmene gerek yok dedi nstde de sancı çıkınca yatış yapıp doktoruma haber verdiler. Ben hiç doğum yapacağımı düşünmediğim için yemek filan yemiştim bir saat öncesinde doktor bekletir dedim ama hiç bekletmeden bir saat içinde sezeryana aldilar. Yapılan iğneyi hiç hissetmedim bebeğim de beş dakika içinde doğdu. Tek zor tarafı yemek yediğim için midem çok bulandı doğum esnasında birkaç kere öğürdüm ama şükür kusmadım ve bir ara nefesim daraldı nefes alamadım tansiyonum düşmüş hemen ilaç yaptılar kendime geldim. Bebeğim 20.40′ta 3.700 51 cm olarak doğdu daha dün muayene olmuştum ultrasonda 3.480 idi. Şükür ben de iyiyim ilk yürüme biraz zordu ve bir iki kere karnıma bastırıp kanamaya baktıklarında korktum zorlandım ama şükür daha şimdiden iyi hissediyorum. Tabii henüz tuvalete filan çıkamadım biraz o da korkutuyor ama toparlayacagim inşallah. Bebeği emzirirken de dikislerimden dolayı zorlanıyorum biraz ama toparlaninca inşallah daha iyi emzirecegim.