Letubra Pompa olarak elektrikliyi almalimiyum yoksa manuelde yeterli gelirmi? Elektriklilerde en memnun kaldığınız marka hangisiydi hanimlar?
kader_ozol Letubra muhakak elektrikli inanın manuelden on kat iyi manuel tam bi işkence ben medela almıştım oda iyi ama yanı sıra iyi markalar da var kiwi,mamajoo,lansinoh, wee baby bildiğim bu markalarda cok iyi araştırmıştım öncesinde
SenaBM Letubra manuel sakın alma ben doğumdan önce manuel aldım doğumdan sonra kullanamadım bile. Ellerim koptu ağrıdan. Sonra lansinoh çiftli pompa aldım kuvveti mükemmel ama prizin başından ayrılamadığım için şimdi Bebebao 240 ML Elektrikli Süt Sağma Pompası aldım çok memnunum. Ama en iyi çekim gücü lansinoh çiftli olanın. Vaktim olduğunda lansinohla yapıyorum yokken bebebaoyla. @ilkimbuyukbostancı instagram hesabını incele mutlaka o da bu pompayı kullanıyor
Mbbenli Rexon dan da memnunum mamajoodan da . Elektrikli al tabii ki. Şimdi olsa giyilebilir olanlardan alırdım prizin dibinden ayrılamıyorum bunlarla