Biraz uzun olacak simdiden hakkinizi helal edin ❤️
15 nisan pazartesi gunu sabah 8 de doktor kontrolum vardi (38+6 haftalik) bir gun once tabi herseyimi hazirladim evimi temizledim bu arada 3. gebeligimdi 2 kizimda banyo yaptirdim onlarla ilgilendim 🥰 icime doguyodu sanki yarin gidersem belki geri donmeye bilirm diye . Gunun sonunda siddetli bir bas agrisi basladi ve basimda donuyodu ne oldugunu anlamadim ayaga kalkinca basim donuyordu acaba cok ayakda durdugm icin ola bilir dedim nasil olsa yarin sabah randevum vardi umursamadim . Sabah uyandigimda bas donmem gecmsti 8 de hastanedeydim sirami bekliyodum beni ilk once nst alcaklardi ve tekrar orda beklerken basim donmeye basladi soguk soguk terler dokmeye basladim sanki elim ayagim titriyodu bi hemsire beni oyle gorunce yanimda geldi neyin var dedi bende durumu anlattim beni hemen nst aldi bekletmedi fazla . Nst baglandigimda benim nabzim iyi cikmamsti tansiyonuma baktilar dusuktu hemen dogum hane yerini aradilar byle br hastamiz var diye size gondercem diye onlarda kabul edince saat 10 da hemsire sag olsun beni goturdu . Yataga uzandim Dagmar yolu acildi serum verdiler biraz kendime geldim . Bebegimin kalb atislari iydi bebekde hc br sorun yokdu cok sukur kanimi aldilar ve bekliyelm dediler sonuclari . O sirada birde altan muane edelm dediler hemsire bakinca 2 cm aciklik oldugnu gordu sancim felan hc yokdu bas donmenin sebebiyde aciklik olmasiyms beni o sekilde birakmak istemediler tehlikeli ola bilir diye sana suni sanci verelim damardan yavs yavs miktarini artiriz dediler ben bi yandan sok oldum ne geldim ne buldum 😂 tek basima gelmstim esim cocklarimla evdeydi saat 12 de suni sanciya baslicaz dedi ama hemsire istersen parmagimi sokub 3-4 cm acim dedim elimle belkide sancinda baslar daha hizli ilerleriz dedi . Parmagni soktugnde iki parmagla yirti brz agridi ve kanamam basladi hemsire kendisi yirtigi icn di . Esimi aradim durumu anlattim o hemen hazirlanib cocklari aileme birakip geldi saat 12 de suni sanci verildi . Ilk baslarda duzensizdi sancilarim sonra duzenli ve sik olmaya basladi . 3 bucukda hemsire geldi suyumu patlatti patlattikdan sonra sancilar cok kotu br sekilde gelyiordu yerimde duramiyodum esime hep diyordum evimize gidlm ben bunu cikarmak istemiyorum 😂 oda beni tesseli edib duruyodu saat 4 bucukda artik ikinma hissim basladi dogru duzgun nefes alib veremiyodum basim donuyodu kendimden cok korkmstum yapamyiorum diye bagirdim ikindikca yirtildigni hissediyodum o aci tarifsizdi 3 4 ikinmayla hemsirenin yardimiyla kafasi cikmsti oglumun ama ben yerimde duramiyodum okadar nefesiz kalmstim ki oksijen getirdiler sanci geldikce bagriyodum ve onu cikariyodum surkli ☹️ en sonunda yapamadigim icim hemsire mudahale etti eliyle cekdi cikarmak zorunda kaldi 4:52 de oglum dogdu
Kisa surmsti 12 de suni sanci 4:52 de oglum dogmstu tarifsiz br duyguydu bi yandan sac telimden tut parmak uclarima kadar giden agrilarami sevinim bebegmin dunyaya gelmesinemi ☹️ cok etkisinde kaldim benim icn cok zordu bu surec ama cok sukurki yavrum sag saglim dogdu suanda yanimda uyuor rabbim herkese bu duyguyu tattirsin ❤️❤️