Ars2223 Bebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz ilk gebeliğim 19 haftadayız hareketlerini hissediyorum ve özellikle geceleri bir tarafa toplanmış oluyor
Deletedmom_85 Ars2223 Ben 15. haftanın sonlarına doğru pitirtilar hissetmiştim 16.haftada biraz daha sıklaşmıstı hareketleri. 17.haftaya girdiğim haftadan itibaren hergun düzenli hissetmiştim.
yeni-annelik Ars2223 bende hareketlerini hissediyorum artık vuruyor benimde genelde sağ tarafıma toplanıyor ara ara hissediyorum hatta şişiyor ama sonra geçiyor
Enfal_06 Ars2223 ayn bende 19+4 üz 19 haftaya girdiğimizde başladı hareketleri devam ediyor toplanmıyor benimki ordan oraya gidiyor 😂
Ars2223 Deletedmom_85 bende öyle ama özellikle 3-4 gündür baya net hissediyorum eşim de hissetti hatta sizde de bir tarafa toplanıyor mu
Deletedmom_85 Aygl123 Evet. Normalde ilk gebelikte geç hissedilir diyorlardı ama ben erken hissetmiştim.
Sila-62 yeni-annelik geçen gün bendede aynı şekil oldu 😊 kaç haftalık siniz ben dün 17+1 oldum. Cinsiyetiniz belli mi
Aygl123 Deletedmom_85 bende kalp atışı gibi bişeyler hissettim kasıkta bağırsak hareketi olmadığına eminim 15 haftalık şu an
yeni-annelik Sila-62 21+2 olduk evet erkek cinsiyetimiz 13. Haftada gen testiyle öğrenmiştik sizin belli mi 🙏🏻