Acelyapova Kizlar 26 haftalik hamileyim internette 27. Haftada 7. Aya giris yazıyor ama normal hesaplayinca ay 4 hafta 7. Aya 28. Haftada giris olmuyormu benmi yanlis biliyorum
annesinin_kelebekleri Acelyapova ben böyle hesap yapıyorum doğrumudur bilmem ama 😁 39,38,37,36=9 35,34,33,32=8 31,30,29,28=7 27,26,25,24=6 …………………..
Beybun_29 Acelyapova bu hesaplamaları yaparken benimde çok kafam karışıyor inanki 🙈 biz dört hafta olarak gidioz nette ise bazı aylar beş hafta olarak geçiyor
Deletedmom_789 Beybun_29 o beşinci hafta şöyle oluyo canım mesela sen o dört haftayı bitirdin bir hafta sonra yeni bir aya başlıyosun diye o beşinciyide koyuyolar yanına
Beybun_29 Acelyapova 7. Aydasin ama 7 ayın içindesin yani 7 ay dolmamış mesela ben 9. Aydayim 36+3 günlüğüm yani 9. Aya yeni hu hafta ile girdim hani ayı bitirmiş olmak farklı giriş yapmış olmak farklı
Beybun_29 Deletedmom_789 evet biliyorum giriş yaptimkz ama bitmeyen ayı sayıyorlar..misal 9 aylığım ama 9 ay bitmedk içindeyim 36+4