Berfindmrcan21 Merhaba kızlar hamileliğin başından beri iki elimdede bu kırmızı leke var ve 17 haftalık gebeyim daha geçmedi araştırdım normal deniyor ama gene bi sorıyım dedim varmı böyle bi durumla karşılaşan?