Merhaba üzerinden baya geçmiş bir konuşma ancak benimde 1 haftadır bahsettiğiniz gibi bebek bir yere toplanarak karnımı sertleştiriyordu. Aynı zamanda idrar torbama da sanki basınç yapıyordu sürekli tuvalete çıkıyorudm. İdrarda enfeksiyon çıktı. Doktorum uzaktan bir ilaç yazdı pazartesi kontrole gidicem. Enfeksiyon sonrası sizde bu durum düzeldi mi yoksa başka bir sebepten mi oluyor diye endişe ediyorum. Şuan 18 hafta olduk