Tugba_turk46 MelodyFairy o bendede çok oluyor ya benim her iki kasığımda ve karnımın alt kısmında oluyor seninde bat 5 di demiii 🤕 son 4 günn aşırı korku heyecan var yaa
Tugba_turk46 MelodyFairy en iyisi gecikmeyi beklemek dediğin gibi ben zaten kaset testlere zerre inanmıyorum 2 kerede acizliğine uğradım en iyisi gel seninle beraber bekleyelim 😁ne zaman yapalım test aynı gün yapalım
Tugba_turk46 MelodyFairy sen 2 yi baz alıyordun demi hayırlısıyla pozitif sonuç alırız o zman yaa🥺ben en erken 7,8 gibi anca yaparım söz verdim kendime gecikme olmadan yapmayacağım diye
MelodyFairy Tugba_turk46 valla bazen düzende devam ediyor bazen düzensiz o yüzden takvim bir önceki regl süresine göre ayarlı o yüzden 2 si gösteriyor ben 3 üne kadar beklerim 🥹4 ünde de olmazsam test artık 🥹
Tugba_turk46 MelodyFairy aminnn inşaallah canım haber ederim ♥️ sende pozitif haberler alırsın inşallah
rumeysa_mom MelodyFairy kuzum benim belim çok ağrıyor ya çok halsizim ve midem bulanıyor ve çok uykum var 😂 bu idrara karbonat dökünce köpürürse pozitif köpürmezse negatif oluyor ya ben yaptım çok köpürdü 😂😂😂ama sonuç ne bilmiyorum 😂
MelodyFairy rumeysa_mom ben öyle koca karı yöntemlerine pek inanmıyorum canım nedense ama belirtiler var ona bir şey diyemem Kan ver bakalım birden yükselmiştir belki 🥰🎉