Ksniak 32+4’teyim. Eskiden de biraz oluyordu ama artık daha sık oluyor. Aynı reglken olduğu gibi belim ağrıyor. Hamile olduğumu bilmesem regl oluyorum sanırım 😅 Belimdeki ağrı aynı. Vücut doğuma mı hazırlanıyor? Aynısını yaşayan var mı?
Manolya_mom Ksniak 33+4deyim tam anlattığın gibi oluyor bende de son zamanlarda. sadece belim de değil şuan aynı adet sancısı var karnımın aşağısında gerçekten regl gibi hissediyorum 😅
Cankuss35 Ksniak ayyyyy bende 32+4 oldum dünden beri ara ara regl ağrısı gibi oluyor bazen belim ağıyor
Ksniak Cankuss35 Yenianne6706 Manolya_mom kızlar, peki sizin bu sancılarınız ne kadar sürüyor? Birkaç dakikada geçiyor mu? Çünkü benim bayağı uzun sürüyor. Öyle 1-2 dakikalık bir şey değil. Yalancı değil mi acaba sancı🤣 Bir de hafiften belden kalçaya doğru iniyor ağrı
Ksniak Cankuss35 ay anladığım kadarıyla İzmirde yaşıyorsunuz, ben de İzmirdeyim😀 umarım çok kolay geçer doğumunuz, her şey gönlünüzdeki gibi olur 🥰
Cankuss35 Ksniak yaaaa evet izmirdeyim Bornova da siz nerede oturuyorsunuz ☺️ inşallah sizinde çok güzel geçer çok kolay muhteşem doğumlarımız olsun. 😂🩷
Ksniak Cankuss35 ben de karabağlardayım. Egepol hastanesinde doğum olacak hayırlısıyla. İlk doğumum, nasıl olacak bilmiyorum bakacağız 😀 birazcık geriliyorum doğum yaklaştıkça
Cankuss35 Ksniak evet insan geriliyor . Egepol güzel bir hastane ama biraz tuzlu 😂😂 karataşa gidiyorum bende biraz uzak ama doktorumdan memnunum bide doğum paketi alabiliyorsun sabitleyebiliyorsın o yüzden daha avantajlı geldi
Ksniak Cankuss35 evet biraz tuzlu ama yapacak bir şey yok 🫠🫠 her yıl haziran gibi zam yapıyorlarmış bir de. Tabii ki ne zaman hayırlıysa o zaman gelsin ama zamdan da sonraya kalmaz inşallah 🤣
Ksniak Cankuss35 egepolde sabitleyemiyorsun, önceden ödemeyi yaptıysan da zamdan sonra üstünü istiyorlarmış 😀
Cankuss35 Ksniak Haziran veya temmuzda zam yapıyorlar mutlaka bende o yüzden hemen sabitledim. Bu regl ağrıları beni korkutuyor ya gerçek sancıyla nasıl ayırt etcez ? Pazartesi günü nst ye gircem zaten
Ksniak Cankuss35 8 mayısta randevum var, nst’ye ilk kez o zaman gireceğim. Gerçek sancı olsa yerinizde duramazsınız diyorlar🤣 erken doğum riski yok ama yine de korkmuyor değilim. Asıl mayıs sonrası korkarım ama🥹
Cankuss35 Yenianne6706 bende gittiğimde sorucam. Bazende sancı olmadan sancı çıkıyor çok garip bi cihaz bu nst
Cankuss35 Ksniak evet şimdi bu ayın sonuna doğru stres panik hepsini yaşıcaz 😂😂😂 mayıs ayı son ayımızzzzz
Yenianne6706 Cankuss35 YouTube’da bir doktor nst yorumluyor onun yorumuna göre benim nst sonucumda yalancı sancılar var bu haftalarda normal bir durummuş
Cankuss35 Yenianne6706 umarım normal bi durumdur tırsmadım değil 😨 pazartesi günü nstye giricem eğer çoğalırsa gider devlet hastanesinde çektiririm
Cankuss35 Ksniak evet evet kısa sürmüyor baya sürüyor benimki de bi geçiyor bidaha başlıyor 1-2 dk lık bişey değil .