Yzgl ay canim allah yardimcin olsun benim hamileligim kotu gecmiyor sukur ama bel agrilarim artti calisiyorum ayni zamanda evde olunca agrimiyorda is yerinde maalesef agriyor son 1 ay sonra izne cikacagim bekliyorum gercekten bitsin istiyorum bende artik hamilelik