Ebrar042 ben Ali acar takipliydim yine ali acar yaptırdı doğumu da kendisi doğumumu yaptırmadı asistanları yaptırdı ama herhangi bir komplikasyon olursa diye de oradaydı. Sezaryen olması kolay iyileşme süreci zor bir ameliyat sezaryenin öncesinde korkmayın inanınki o basit sonrası daha zor. Normalde sancı odasından direkt ameliyata alıyorlar sancı odasından geçiyorsunuz ameliyata ama kuzenim orada doktor olunca beni odadan sezaryene aldılar. Kuvezde kalırsa diye de annelere özel yatakhane yaptırmışlar anneler orada kalıyordu bir nevi koğuş gibi oğlum kuvezden çıkana kadar da kuzenim sağ olsun beni taburcu ettirmedi 2,5 günde ben kaldım doğum yaptığım odada